17 juni, 2006

Jag skyller på vittra.

Jag utmanades av Vittra

Uppgiften är följande:
Du ska göra en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra att göra detsamma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget skall du göra en lista över vilka fem du utmanar.

För det första:
När tre personer sitter vid ett bord för fyra så måste jag sitta själv på min sida.

För det andra:
Då jag är trött på morgonen är jag en notorisk lögnare. Jag säger vad som helst för att få sova vidare.

För det tredje:
Manisk handtvättare av sjunde graden då jag lagar mat. Tvättar händerna mellan jag skurit upp en halv lök, innan jag ska skära upp NÄSTA HALVA LÖK.

För det fjärde:
Låt oss säga att jag och en person till står bredvid ett bord, och jag håller i en sak. Om jag då ska göra nånting så att jag ej kan hålla prylen, så lägger jag den inte på bordet, jag ber personen hålla i den. Dunno why.

För det femte:
När jag är ute och går med någon så måste jag ha personen på höger sida. Är det fler än en jag promenerar med, så spelar det dock ingen roll.

Tvångstankar någon?

Jag utmanar:
Nienna
Dansod
Trollrööööva
Rååååsa
*kvitterkvitterspringaefterochviftamedhändernaochfastnaiendörröppnings*-tjej. >)

2 Comments:

Blogger Hella said...

eeeh.... haha
skulle den där sista liksom vara jag på nåt sätt eller?? / Hella

11:15 fm, juni 26, 2006  
Blogger Råsa said...

MWAHAHAH!
troligtvis.......

2:22 fm, juli 02, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home