21 juni, 2006

Kort sammanställning

Nu när man äntligen är hemma efter två veckors runtflängande så måste man väl lägga ut lite bilder på vad som hänt? Av drygt 1600 bilder så får dessa vara de mest representativa av dem alla. ;)
Sjung om studenternas lyckliga dag, osv.. ;) Till vänster har vi Angelica, Idas mellanbrors flickvän, och till höger har vi Idas minsta lillebror. How 'bout them apples?! ;)


Kaos utbröt då studenterna samtidigt öppnade våra pre-present-presenter. Var sin full-fylld, neon-färgad högeffektiv vattenpistol.



Den dynamiska duon, Hella & Råsa. Hur snuttiga är'na inte!? Hade en grymt trevlig kväll hemma hos Hella och Marcus, med grillande och spel och sol och sånt. IGEN!




Min fru, fullt utrustad i sina METAL!!-glasögon, mitt i den stekheta solen under vår helschyssta grillafton. ;)





Detta är Jämtland som det SKA vara...och sen åkte vi till Stockholm. ;)






Detta var charmtrollet som mötte oss då vi kom hem till Joel och Anders. Ida fastnade direkt för'n.. och så slutade det med att vi hade en naken kines med oss i sängen.







Detta är frugans mormor och morfar. Inte den tvättäkta biologiska varan, utan en hemma-adopterad variant. Mycket mycket trevliga människor som jag tveklöst gillade som tusan.. de vet tydligen inte hur man kan laga mat utan att gnabbas. ;)








Det här är Anders. Detta är den första av de två bröderna som har varit knäpp nog att låta oss bo hos'na. Han spelar bas i Disdained, som för övrigt var jävligt vassa. Grymt bra skit. Här kommer några fler bilder från spelningen deras.















Detta är Robin Hood. Eller Anders, som han heter. Trevlig kille som dessutom var en jäffla klippa på att tillverka pilbågar. Och att skjuta med'na.

Detta är Joel, den andra av de bägge bröderna vi bott med nere i stockholm. Han är mycket snällare än vad hans ansiktsuttryck antyder. ;)

Jag ska inte säga att jag är bra på det här med pilbågsskytte, men jag ska banne mig inte säga att jag är dålig heller. Jag träffade iaf. säckjäfveln på 20 meters avstånd. Så om jag blev utslängd i skogen och skulle överleva på enbart pilbågsjakt.. så skulle det nog gå. Om älgen kom MYCKET nära. ;)




Detta är Pontus. Han är både skäggig nog och tanig nog för att se ut som att han bor i skogen och äter älg varje dag. ;)





Utan en direkt anledning så fotade jag mina ringar. Snuttigt, va?






Spetsen på monstret. Kaxig jävla bil. ;)







Monstercamaron från en ny vinkel. Vroom.









Avslutade middagen hos Joel & Anders mor med en hel hög söta och goda jordgubbar. Tillochmed jag tyckte om 'na.. och jag gillar inte jordgubbar.

4 Comments:

Blogger trollrumpan said...

Jag vill ha en naken kines *muttrar*

3:59 em, juni 22, 2006  
Blogger Richard said...

Jag är halvkines...

Pilbåge! Vilket leder mig helt oprovocerat till The Weather Man, sett den?

1:15 em, juni 24, 2006  
Blogger Råsa said...

alltså du kunde välan ha väntat tills jag log någorlunda ordentligt iallafall? Hej, jag heter STÖRD Mc FiskögaHarNågotMellanTänderna!
Kvidevitt. välkommen hem.
jag samlar dessutom på folk med talanger, och nu vet jag att du är bra att ha också! Ida visste jag ju redan att hon med kängor på kan oskadliggöra läbbiga sluskar om det skulle krävas. Nu har jag en som kan skjuta..öh.. heh...äpplen(?) ner ur träden också.. (Kom ju på att jag är vegan)

9:30 em, juli 04, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ida, du ska få en naken kines. Somehow.

7:25 em, juli 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home