08 juli, 2006

Kort sammanställning #2

Ptjaa, tillbaka i hemmet efter en vecka i Köja. Mycket har hänt, mestadels att göra med barn eller vatten. Skinnet lyser rött som en kräftas, huvudet är tungt av sömnbrist (självförvållad, förvisso, men.. vem fan är du att klaga?), och magen är full av konstiga saker.

Fia är ungefär jordens charmigaste lilla knodd, och William (eller William den Förskräcklige (förskräckligt viljestark, dvs.)) är bestämd som få. Att vara ensammen, det är minsann inte kul, trots att alla faktiskt är runtomkring en!

Jag har även fått se min fru bada. Att man inte hade kameran med sig! Det är en ganska unik syn, för hon hatar nämligen att bada. Hon tycker inte om vatten, och att bada är o-kul. Rätt tuff inställning för en utbildad simlärarassistent, rajt?

Min fru är just nu och försöker varva ner, så vi kan somna.. vi har, i ett raskt slag, lyckats kränga vår dyngsrytm.. från att ha sovit 00.00 - 10.00 i en vecka, så är nu klockan.. ptja, i skrivande stund 03:57.. och vi är baske mig inte i säng.

Jag lovade att plita ner några rader, och det här får duga. Det är inte mycket, men det är alltid nått. En mer utförlig beskrivning (med bilder) kommer inom kort. ;)